手機迷好消息!IKEA無線充電器香港都買到

文: Moses
2016.05.11

大家追求新款手機的同時亦對相關的配件越來越有要求,去年IKEA宣佈就手機品牌Samsung合作,推出各款不佔太多空間,甚至可以嵌入其他家具中的無線充電器,以後只要將智能手機放到充電器上面「+」號位置就可以輕鬆充電,毋需擔心幾十條電線打晒結或者出現同屋企人爭插頭用的情況,不過充電器之前只在海外發售,香港就未有賣,但是原來近日IKEA已經將多款無線充電器悄悄上架,香港粉絲終於等到喇!

在IKEA的官網可見現時已經有六款無線充電器供選擇,價錢由$299.9至$649不等,當中兩款是可鑲嵌於家具中的充電器,另外四款係有點似杯墊的充電板,連同內置USB槽,最多可同時替4個電子裝置充電,有木紋同白色兩款選擇。

無線充電器現時只支援符合第一代的Qi規格的手機,即是5W或以下的無線感應充電,若果你的手機沒有Qi認證或不支援無線充電功能的話,其實都唔係無計,只要使用無線充電保護殼仍然可以做到無線充電,而價錢只是由$99.9至$199.9,不過暫時只有售賣Samsung Galaxy S5、S4、S3及iPhone6、5、5S、4和4S的充電保護殼,其他手機用戶可以仲要等等先用得着這些無線充電器!

來源: IKEA官網

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓