黃子華獻吻男生!新廣告化身暖男網民勁like

文: 9527
2016.05.18

男神黃子華即將回歸舞台劇,公開售票掀起一陣撲飛潮,有網友大呻「男神效應」令購票網站整個早上都系統繁忙,唔少人試足全日都未買到飛,買唔到飛的朋友,可以好似小編咁睇男神新廣告先止住癮先!

廣告中,子華化身大暖男,「出手又出口」拉近人與人距離,初時以為他玩惡作劇,將老婆婆的橙拋在地上,原來他是為了引起後生仔注意,令後生仔幫老婆婆執橙主動關心老婆婆。

之後子華去到海旁,見到一對情侶面阻阻,子華「出口」令二人和解,方法竟然是扮女生偷咀男朋友,相信令好多粉絲都非常羨慕該名「男朋友」!

於廣告尾段,子華捉住小妹妹的手,遞雞髀給「低頭族」爸爸,又同小妹妹「gimme five」,唔少網友都大讚廣告將子華的暖男本色發揮到極致,片段在Facebook上載短短10小時已經狂吸過萬like,男神果然魅力驚人! 

 

圖:Youtube截圖

 

 

其他精彩熱話:

>>>隔住個mon都聞到鹹味!Ben sir教睇鹹片…名

>>>15分鐘便完成!Starbucks紙袋變銀包 

>>>小學生10秒都整到?網友惡搞IG新logo設計過程

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓