唔肯帶女友見家長!慳D啦Honey見真章踩入情侶地雷陣!

文: 9527
2016.06.01

 ViuTV最近播出全新情侶慳錢真人騷《慳D啦Honey》,觀眾反應正面,不少網友亦大讚高質又好睇。節目進入第2集,各隊情侶開始見真章,節目組有意引4對情侶踩的地雷。唔單4對情侶,你又有無犯過?

1.    狂踩另一半


4對情侶走落旺角,當中有個任務係請途人先踩後讚,然後代其中一方講出愛的宣言。雖然只係玩遊戲做任務,但Edwin亦不停數女友Crushy嘅缺點,又話Crushy無身材又甩頭髮,搞到Crushy又再黑面,真嘢唔好拎出講嘛!

2.    唔帶另一半見家長

見家長對情侶而言相當重要。見過家長即確認身分,亦反映這段感情的認真及穩定程度。Crushy口裡說不,但身體卻很誠實,再以黑面表現介意Edwin無介紹自己給他的家人認識,最後更頂唔順大發脾氣,同Edwin鬧大交!

3.    對EX未忘情

除咗雙方父母,每對情侶的關係中最怕出現嘅人一定係EX。如果另一半對前度念念不忘,好似健健咁提起自己上一段感情的事,介懷之前不獲前度家人接納。

4.    有佢講無人講
 
啊文係個浪子,一直希望追求夢想,番工搵食變成次要事情。Panpan抱怨啊文固執又唔願聽人講,搞到Panpan有唔煩惱亦未必願意同啊文講。若果另一半同樣固執,好易踩中地雷埋下鬧交伏線。

來源:節目擷圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓