盤點男星愛的宣言 港女最冧「太空船論」

文: 9527
2016.07.14

近日林海峰(Jan)完成在紅館舉行的個人騷《是但噏廣東話》,放笑彈之餘更大放催淚彈,尾場在台上對老婆彭羚發表愛的宣言,表示自己昔日於TVB化妝間遇上彭羚已經一見鍾情,認定對方為另一半,感謝老婆說:「因為有佢先有我」,令台下的彭羚感動爆喊,阿Jan這位好老公實在識做!除了阿Jan,娛樂圈過往有唔少「星級好老公」於不同場合發表愛的宣言,當中邊句令你最感動、最難忘?

圖:FB@林海峰

圖:Youtube截圖

 

劉青雲

劉青雲和太太郭靄明堪稱圈中模範夫妻,人前人後都非常恩愛,去年青雲憑《竊聽風雲3》再獲金像影帝殊榮,當時他的「太空船」得獎感言就成功冧暈全港女性,他多謝太太:「每次當我揸住太空船,飛到宇宙唔知邊度時,你總有辦法令我安全返嚟地球。」郭靄明於台下都聽眼紅紅。

圖:Youtube截圖

 

古巨基

剛剛過了結婚兩周年紀念的古巨基,日前於Facebook寫下甜蜜告白,並上載與老婆Lorraine手搭住手的照片,獲三萬網友勁like,基仔說:「結婚2週年。老婆:『已經兩年了為什麼我感覺還是像剛剛結婚那時的感覺呢~』我:『因為我疼妳嘍~』⋯⋯肉麻~」

圖:FB@古巨基

 

張繼聰

近年活躍於電視界的張繼聰,於2014年TVB《萬千星輝頒獎典禮》獲頒「飛躍進步男藝員」,他除了感謝合作過的工作人員,亦感謝家人的支持,而他特別提到太太謝安琪(Kay):「多謝佢讓我每一日臨瞓前同擘大眼都見到一啲好靚嘅嘢。」阿聰間接稱讚太太的美貌即時引起全場歡呼。

圖:FB@張繼聰

 

王祖藍

藝人王祖藍和老婆李亞男這對「長短腳之戀」令不少人羨慕,兩人去年二月於教堂舉行婚禮時,祖藍的誓詞同樣十分感人:「你係上帝派來的天使,感謝你嘅愛圓滿了我嘅生命。我愛你,但我嘅愛並不完美,我願意用我嘅餘生,與你一齊喺上帝裏面學習咩係愛。縱然我哋都係罪人,但我哋嘅感情充滿恩典,但願我哋嘅婚姻能夠被神使用,從今以後,我會專一服侍你,正如我專一服侍神一樣。」

圖:微博@王祖藍

 

其他精彩熱話:

>>>觀塘綫延綫起成點?何文田站、黃埔站有圖睇

>>>Andriod、iOS都用得!400多款迪士尼Emoji可愛登場

>>>「幕後黑手」郭鋒、TVB御用賊王!《寒戰2》綠葉位位搶鏡

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓