「廉價cosplay」達人再獻新猷!熨斗加公仔拍出《鐵達尼號》

文: 9527
2016.07.17

以前曾經為大家介紹過,有網友以玩「廉價Cosplay」聞名,一眾知名Marvel電影英雄包括美國隊長、寒冬戰士、黑寡婦等無一倖免,慘遭惡搞,但網友似乎扮得越醜就越紅,近日這個「廉價Cosplay」團隊再獻新猷,教大家超低成本拍出荷里活名導占士金馬倫化表作《鐵達尼號》……張海報,材料只需要一個熨斗和一個洋娃娃。

男網友手執側住身的洋娃娃站在熨斗後,只要調好影相角度,人人都可以成為狄卡比奧!唔少網友看到「海報」後,都忍不住留言哼唱主題曲《My Heart Will Go On》。

 

團隊的新傑作又點止咁少!早前紅遍亞洲的韓劇《太陽的後裔》,男主角宋仲基亦成為cosplay對象,網友模仿宋仲基半裸上身,可惜腹肌欠奉,腩肉卻非常突出,而宋仲基用手托頭的劇照,網友就改為用腳托頭,令人融住個mon都聞到臭味!

 

此外,上月上映的電影《非常盜2》中,其中一場將水點停住的魔術表演令觀眾目不暇給,但網友就告訴大家:佢都做到!因為方法只是將一張透明膠片噴滿水點,然後放在相機鏡頭前,影相呃like真係無難度!

 

網友還模仿其他「崩壞版」卡通人物,令人不得不寫個服字,大家慢慢欣賞啦!

 

來源:FB@Lowcostcosplay

 

其他精彩熱話:

>>>《皆大歡喜》15年後演員去咗邊?林文龍轉戰影壇、劉愷威北上吸金

>>>盤點男星愛的宣言 港女最冧「太空船論」

>>>「幕後黑手」郭鋒、TVB御用賊王!《寒戰2》綠葉位位搶鏡

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓