原來717係Emoji Day!過百款全新Emoji 率先睇

文: 9527
2016.07.18

不說不知,原來昨日 7月17日是Emoji Day!不相信的話打開手機望望日曆Emoji,上面寫著的正是「JUL 17」,亦即14年前公佈了iCal日曆程式,所以這天順理成章代表了Apple的日曆。除了說聲Happy Emoji Day,不如順便睇睇即將推出的新Emoji,慶祝一下Emoji Day。

  


負責統籌Emoji的Unicode Consortium於上月公佈77款新Emoji,包括聳肩、掩臉、王子、木偶鼻及擤鼻涕等等,花款甚多,未知Fans收貨嗎?

  

 


Unicode Consortium在本月稍後會推出更新這72款新Emoji的上架日期有待確定,用家要等待iOS、Android、OS X和Windows再次更新方可使用。


最近Google向Unicode Consortium提出科學家、廚師、農夫等11 不同職業的男女emoji圖案,並已獲得接納。

 

除新增 11 個職業女性 emoji 外,33款現有職業(包括士兵及運動員等)的 Emoji 都提供男女性別版本,同時加入不同膚色版本,宣揚職場多元化和性別平等。

 

來源:emojipediagoogle blog

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓