電車vs巴士!實測搭車玩Pokemon Go 捉小精靈

文: 9527
2016.07.25

Pokemon Go終於在香港上架,相信不少人已經開始在各區捉小精靈。不過大熱天時要行要走未免太攰,咁一路搭車一路玩又如何?今次小編做了個小測試,坐公共交通工具玩Pokemon Go,試試點玩最舒服最有效率!

1.    巴士

巴士站較密的地段,發現道館及小精靈,但有時未能捉到巴士已經離開該範圍。於北角一帶試過,上車約10分鐘,已駛經不少補給站,收集到不少精靈球。可惜巴士車速較快,有時未能捉到小精靈巴士已經離開該範圍

2. 電車


 

電車行駛速度比較慢,有更多時間拋精靈球捉小精靈。小編由英皇道出發,發現沿途不少電車站自己亦是補給站,剛剛失去的精靈球能夠即時得到補充,對於捉小精靈更加有利!又有藉口搭叮叮喇!


3.    地鐵


有外國用家指遊戲步行時速限制於在24km內,加上部分路段網絡覆蓋較差,基本上地鐵已經不在考慮之列,除了入站前於地鐵站收集時精靈球,其餘時間各位訓練員大可收埋手機。

4.    輕鐵
由於時間關係,未能有時間測試輕鐵。輕鐵不少路段的車速不算快,加上有冷氣,若搭輕鐵玩Pokemon Go都「計數」,似乎輕鐵最抵搭!

 

5. 渡海小輪

水屬性小精靈要出海捉?小編「出貓」偷睇可以探測附近Pokemon 嘅網頁,發現湖、海及水塘,特別是維港搭渡輪的航線都未見小精靈的蹤影,反而於公司樓下對海位置捉到噴墨海馬,似乎岸邊地方已經捉到水屬性小精靈。

 

>> Pokemon Go「天眼通」!一按即睇附近邊度有小精靈!

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓