保險廣告童星長大了!飾童年陳展鵬獲網民讚好戲

文: 9527
2016.08.02

TVB新劇《城寨英雄》尋日首播,第一集就已經出現不少「硬橋硬馬」真功夫,主演的陳展鵬(煎pan)和袁偉豪的交手場面甚有睇頭,暫時所見網民對首集評價頗為正面,指劇情緊湊,已經簡單清楚交代背景。網民除了讚賞一眾主角的表現不俗,還有人大讚飾演陳展鵬童年版的小演員演出搶鏡,年紀少少,但演技絕不輸蝕於專業的演員,不過大家睇吓睇吓,有無覺得呢位小演員熟口熟面,他成熟沉穩的聲線又好似係邊度聽過呢?

圖:FB@TVB

圖:FB@TVB

圖:Mytv截圖

圖:Mytv截圖

原來這位小演員確實有演出經驗,而他的代表作更深受網友歡迎!這位小演員叫楊凱博,2012年曾經拍過一個保險廣告,他戴住眼鏡說:「乜嘢叫保險呀?」一幕,由於表情交足戲,所以不斷成為網民改圖對象。

圖:Youtube截圖

可能大家未必聯想到「保險小孩」就係童年版煎pan,其實這輯廣告當年還有另一個無喺香港播放的版本,當中凱博的對白是:「做警察唔使打功夫。」他更在廣告中露兩手,揮拳揮到「發發聲」!咪以為只係廣告效果,查實凱博真係識功夫,原來他師承香港著名武運動員李暉,並曾經於一些兒童武術比賽中獲獎,真係唔講得笑,唔知劇集之後的發展仲有無機會睇到呢位小演員的表現呢?

圖:Youtube截圖

(圖中得第一名的小孩)圖:李暉網誌

(前排右三)圖:李暉網誌

(戴眼鏡之小孩)圖:李暉網誌

圖:李暉網誌

片中0:05開始(影片來源Youtube,如遭刪除請見諒。)

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓