有Emoji被消失?iOS 10全新Emoji兩大新亮點

文: 9527
2016.08.04

早前Unicode Consortium公佈近過百款全新Emoji,當中除了有王子、木偶鼻及擤鼻涕等等新花樣之外,更加入不同職業的男女版本emoji,有女性的士兵、建築工人、農夫等,以宣揚男女平等!除了以上的更改,在最新的ISO 10試用版發佈後網民發現兩個新亮點,背後的原因更非常貼心!

1.真槍變玩具水槍

在全新版本的Emoji入面再找不到以前的那支黑色真槍,改成一支綠橙色的水槍。原來早前有反對槍械暴力團隊向蘋果反映,希望能停止使用真槍的emoji。因此,為宣揚和平的信息,今次ISO 10的Emoji將看起來像玩具,以較無威嚇性的水槍取代真槍!

 

2.加入了單親家庭的Emoji

另外,全新的Emoji更加入了單親家庭的Emoji,照顧到單親家庭的子女和家長,十分貼心!

 

想知道更多有關新版Emoji的資訊,可以睇埋:原來717係Emoji Day!過百款全新Emoji 率先睇

 

以上的圖片及資料來源:moneyarstechnica

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓