網上瘋傳「公開戀情」 小儀:多謝賜個余文樂畀我!

文: 尋玩人
2016.08.03

昨晚在Facebook瘋傳DJ阮小儀同型男余文樂「公開戀情」的文章,連內地微博亦被洗版,雖然文章言之鑿鑿,但今朝男主角樂仔就已經在Instagram澄清事實,否認傳聞,而另一邊廂,小儀於今早主持電台節目亦有談及此則新聞,雖然同樣作出否認,不過就毫不避忌表示同樂仔傳緋聞係「執到」。

網上文章以此舊合大做文章(圖:微博@小儀)

 

小儀表示自己都是昨晚收到朋友message才知道有此報導,原本打算一笑置之,沒想到文章越傳越盛,連鮮有聯絡的朋友都特地向她查證消息,小儀在節目中搞笑咁話:「我覺得呢單新聞好好笑,我要多謝佢賜個余文樂畀我。」

之後,她又指自己跟樂仔本身都認識,但唔算相熟,私底下並無交往,被主持拍檔問到如果樂仔真係向自己表白又接唔接受,小儀就爽快表示:「我真係流晒口水,得,絕對得!」

(圖:FB@Kitty Yuen Siu Yee)

(圖:FB@余文樂)

 

對於樂仔於IG上提到:「小儀如果我過幾年都找不到對象的話,我們就真的在一起吧!」小儀就話唔使過多幾年,就依家啦!

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓