星二代遺傳美貌!海外超強基因星級親子檔

文:
2016.08.07

有句說話叫「有其父必有其子」,在娛樂圈這個雲集型男索女的的地方,唔少藝人所生的星二代都繼承到父母的美貌,真係同父母成個餅印咁!日前港生活Facebook進行了「邊個係最萌星二代」投票,當中以徐榮囡囡包包(徐心怡)最多人like,相信唔少朋友都係透過《愛‧回家》被包包萌到!除了香港藝人,內地、台灣、外國都有不少名人二代同樣非常精靈,大家又覺得邊個家族擁有「超強基因」呢?

 

林志穎:

台灣藝人林志穎現年41歲,但依然童顏,多年來keep住咁靚仔,而他的仔仔都唔輸蝕,今年6歲的大仔Kimi於2013年跟林志穎參演內地人氣真人騷《爸爸去哪兒》,唔少人都大讚Kimi似足爸爸,而去年十二月,林志穎再做爸爸,老婆陳若儀為他誕下一對雙胞胎兒子Jenson和Kyson,同樣有一雙濃眉大眼,非常趣緻!

圖:微博@夢想家林志穎

 

劉燁:

內地影帝劉燁2009年與法國籍妻子Anais Martane結婚後,兩人誕下一子一女,大仔劉諾一、細女劉霓娜,2015年,劉燁與諾一參與內地人氣真人騷《爸爸去哪兒》第三季,諾一憑帥氣的混血外貌和得意的表現備受關注,而妹妹亦有份客串演出。

 圖:微博@劉燁

 

李英愛:

闊別影視界13年的「大長今」李英愛今年終於重返公仔箱,年底前將有新劇《師任堂Herstory》播映,劇集上年拍攝期間已經引起不少關注,大家除了期待李英愛的復出作,她的凍齡美貌亦令不少女性羨慕,她在2011年所誕下的龍鳳胎亦遺傳了媽媽的美貌,今年4月,三母子一齊為慈善活動拍攝海報,龍鳳胎舉手投足都甚有星味!

 

圖:YTN

 

碧咸、Victoria:

眾所周知英國「萬人迷」碧咸三個仔仔Brooklyn(17歲)、Romeo(13歲)和Cruz(11歲)都繼承了爸爸型爆的外表和運動世胞,而一直恨抱女的碧咸終於在2011年和太太Victoria喜獲細女Harper Seven,備受傳媒關注的「小哈七」生得非常可愛,難怪被碧咸同三位哥哥錫到燶!

圖:Twitter@Victoria Beckham

 

威廉王子、凱特王妃:

英國威廉王子和太太凱特王妃於2011年結婚,凱特王妃一直被指跟已去世的戴安娜王妃非常相似,除了同樣出身平民,亦同樣擁有仙氣美貌,凱特王妃於2013年誕下大仔喬治王子,去年誕下二女夏洛特公主,從皇室Facebook經常可以見到這對皇族小兄妹的萌樣,似乎都是繼承自母親。

圖:FB@The Royal Family

 

HK 港生活 APP 登場!

Android 版:立即下載
IOS 版:立即下載

Follow us:
即like UHK 港生活facebook, 追蹤城中大小熱話;
Instagram: @ulifestylehk

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓