iPhone7五色曝光 太空灰被鈦金黑色取代?

文: 9527
2016.08.16

  

隨著iPhone7發佈日愈來愈近,網上流出iPhone7「實物圖」亦愈來愈多!繼上次外國知名網絡紅人爆出iPhone7將推出全新寶藍色後,今次再有國內爆料紅人「KK低調」引述消息指新色原來不只一種!除了已經廣傳的寶藍色以外,iPhone7還會推出全新鈦金黑色取代原本的太空灰色,而玫瑰金、金色和銀色將會保留,換言之今次iPhone7一共有五種顏色選擇!

 

 

 

早前iPhone推出玫瑰金色大受女生喜愛,今次推出兩種新色都是深色系,似乎有意安撫男果迷,主打男性市場,今次男果迷終於有新色手機用了!

 

 

 

影片可見iPhone7全五色之外,其餘細節和早前流出的資料無分別,都是雙鏡頭和無耳筒位的設計!

 

 

不過,「KK低調」亦指出影片中的iPhone7只是仿機身,並非真機,想知消息屬真屬假看來都要留待iPhone7發佈會!

 

圖片及資料來源:KK低調


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓