朱古力味有無訂企?特濃朱古力奶大比拼

2016.08.23

「如果太多牛奶味,朱古力味無訂企!」一唱到這首經典廣告歌,必定想到維他朱古力奶,最近維他再推出200%朱古力奶的紙盒裝,標榜有200%朱古力低脂奶,顏色亦比普通的維他朱古力牛奶較深,200%看似非常厲害,究竟與其他品牌的特濃朱古力奶有什麼分別,現在來一個大比拼!

  

今次選了維記特濃朱古力及十字牌朱古力高鈣低脂牛奶,236毫升的牛奶紙盒裝比拼。

 

維他200%朱古力低脂牛奶,打開有陣陣的朱古力味,朱古力奶顏色較深,放了一會兒已有明顯深啡色的沉澱物於底層。入口朱古力味非常濃郁,糖份最低,只有8.8g/100mL,因此不太甜。但蓋過了牛奶味,如可可粉加水般的感覺,質地較薄,口感不順滑。但其熱量最低,只有53 kJ/100 mL。

 

  

維記特濃朱古力,打開已有濃濃的朱古力味飄出,入口朱古力味濃郁,帶淡淡的牛奶味,口感濃而順口,糖份有9.2g/100mL,甜味適中。熱量是64 kJ/100 mL,整體味道及口感中規中矩。

  

十字牌朱古力高鈣低脂牛奶,出奇地聞到雲呢拿奶粉味,朱古力味十分淡,入口只有甜味,糖份亦最高,有13g/100mL。牛奶味非常濃郁及突出,但味道偏甜,熱量更是最高,有77 kJ/100 mL。愛甜食的人應該會歡喜。

HK 港生活 APP 登場!

Android 版:立即下載
IOS 版:立即下載

Follow us:
即like UHK 港生活facebook, 追蹤城中大小熱話;
Instagram: @ulifestylehk

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓