點只似宋仲基!孔劉張松枝呂方世界級撞樣

文: 王庭芝
2016.08.28

韓國喪屍電影《屍殺列車》近日掀起熱潮,口碑和票房於香港都有不俗成績,而戲中的男主角乃是型男孔劉,對膽小的女生們而言,唔睇喪屍都值得睇oppa,有留意孔劉Instagram的粉絲們仲可以在當中找到不少oppa的型照呢!

可能香港的觀眾透過《屍殺列車》進一步認識孔劉,有網友就話睇睇吓孔劉竟然覺得他與好幾位男藝人撞樣撞到嘭嘭聲!先有韓國同胞、《太陽的後裔》宋仲基,兩人同樣有迷人電眼加殺死人的笑容。

既然似宋仲基,就當然都似被封為「港版宋仲基」的香港藝人張松枝啦!

咁都未算,小編覺得孔劉仲越睇越似一個人……

無錯,就係歌手呂方!孔劉其實同樣眼細細,而且面型同呂方都非常相似,十足「高版呂方」!

講到撞樣,其實《太陽的後裔》熱播期間都有網友指馬浚偉同宋仲基有幾分相似,不過,將馬浚偉拼落孔劉,又似乎唔算撞樣。

 

大家仲有無發現其他同佢哋撞樣的藝人呢?

 

來源:孔劉IG宋仲基廣告截圖呂方MV截圖張松枝FB馬浚偉FB

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓