一次騎劫三韓劇!內地植入式廣告老是常出現

文: 王庭芝
2016.09.02

K-pop在內地甚為吃香,韓國的歌手、綜藝節目、電視劇等都大有市場,眼見個個韓星都去大陸吸金,早前內地就發出了「禁韓令」,以緩和韓流勢力,不過,不少內地廣告商都睇準韓流的威力,紛紛在韓劇、節目賣廣告,有眼利的網民就留意到一個內地零食品牌竟然同時在三部近日熱播的韓劇中落植入式廣告,務求盡情將大家洗腦,這些植入式廣告真係唔怕你厭煩,最怕你唔記得!

 

李鐘碩、韓孝珠主演的懸疑劇《W - 兩個世界》中,最新一集有李鐘碩和韓孝珠甜蜜逛超市,李鐘碩無端端話想食餅乾,「隨手」拿起一盒餅乾,問韓孝珠有無食過該款餅乾。

圖:Viu TV截圖


【相關文章】集合暖男oppa、肌肉型男!韓版《步步驚心》7位王子大起底
【相關文章】
中台日韓輪流翻拍!八套8、90後追過的偶像劇
【相關文章】《屍殺》男星IG風格大不同!孔劉最多型仔相、金義聖係集郵王

 

在另一齣劇集《打架吧鬼神》中,其中一場講述金所炫返到大學上堂,在台上匯報中的社團前輩準備了一堆零食,他拿出其中一盒餅乾打開給金所炫吃,鏡頭清楚影住餅乾的包裝,而金所炫仲要食得勁滋味。

圖:Viu TV截圖

 

另外,由丁一宇、安宰賢、朴素丹等主演的《灰姑娘與四騎士》第5集中,同一個零食品牌又出現了,更加一集裡面出現了三次,第一次是安宰賢和朴素丹「攤牌」時在路邊出現的廣告燈箱,第二次是丁一宇和朴素丹在便利店食杯麵時,窗上的海報,第三次是丁一宇駕車載朴素丹,車子停低時,旁邊又有一個廣告燈箱。

圖:Youtube截圖

 

三部韓劇不停loop同一個廣告,問你怕未? 

 

【相關文章】汪阿姐FB被封求解答 微博網友神回覆:我去不到FB!
【相關文章】3大車站特色!利東站內部圖曝光
【相關文章】6款$40有找推介!韓牌ARTBOX登陸香港

 

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓