美貌與演技兼備!《屍殺》兩大女神級配角起底

文: 王庭芝
2016.09.04

近日討論最高的電影莫過於韓片《屍殺列車》,戲中幾位率領主演的男星,包括孔劉、馬東錫和崔宇植都可能係唔少女士杯茶,畢竟這部電影都是男性主導,幾位男星戲份會相對較重,但兩位女演員鄭有美和安昭熙的表現亦是可圈可點,更是韓國女神級人馬,一齊認識吓兩位女神啦!

 

鄭有美

生日:1983年1月18日

身高:1米63

演藝生涯:

2004年已經入行的鄭有美拍過不少電視劇和電影,代表劇集有2013年的《職場之神》、2014年《戀愛的發現》,而電影方面就有2005年的《智齒》、2011年的《無聲吶喊》等,而繼《無聲吶喊》之後,《屍殺列車》已經係鄭有美第二度和孔劉合作。

 

咪以為外表標緻、輪廓分明的鄭有美只係花瓶,其實她畢業於首爾藝術大學電影系,而且演技實力已經獲得不少獎項認證,包括2005年「韓國電影評論家協會獎-新人女子演技獎」,2006憑《智齒》獲得2006年「百想藝術大賞-電影部門 女子新人演技獎」,同年又憑《家族的誕生》獲得「第27屆青龍電影獎-女配角獎」,2013年奪得「第14屆釜山電影評論委員會賞-女子優秀演技賞」等。

鄭有美扮起學生都無難度!

私底下的她原來仲係狗痴一名,鄭有美IG最多就是與愛犬合照。

圖:鄭有美IG

 

安昭熙

生日:1992627

身高:1米63

演藝生涯:

未睇過《屍殺列車》的朋友或許對昭熙的名字有多少陌生,但大家對她以前所屬的女團Wonder Girls應該都略知一二,因為她們的代表歌曲《Nobody》中的一句「I want nobody, nobody, but you」,真係睇到有聲架!雖然昭熙是組合中人氣數一數二高,但一心成為演員的昭熙去年跟舊東家JYP事務所的合約到期,經商討之後,最終決定退團,正式以個人身份往戲劇方向發展,要從頭開始,其實勇氣可加!

昭熙除了演技不俗,更是廣告商和雜誌寵兒,佢嘅靚相係咪勁有仙氣呢?

圖:昭熙FB

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓