30周年主題概念店、聯乘系列!Pixar 2大最新速遞

文: 和蕾
2016.09.06

Pixar陪伴大家30年,作品總會讓人眼睛一亮。粉絲不分男女,每部作品大有捧場客。雖然新戲未有消息,但依然有不少本地搞作。

設於戲院内 Pixar 30周年主題概念店

《玩轉腦朋友》、《反斗奇兵》、《海底奇兵》、《怪獸大學》、《反斗車王》等多套動畫角色,齊集2間UA POP!

UA太古城中心、UA屯門市廣場内UA POP,即將變身成Pixar 30周年主題概念店。攬枕、公仔、帆布袋、文具等精品任君選擇。不少人對帆布手挽袋情有獨鍾,3D手挽袋可愛但不浮誇。每到憂鬱的日子,不是韋莉本人,也有阿愁攬枕陪著你。

主題概念店由9月12日開始。入場前,記得要留點時間去逛!

圖:FB@UA Cinemas

圖:FB@UA Cinemas

圖:FB@UA Cinemas

圖:FB@UA Cinemas

圖:FB@UA Cinemas

:CHOCOOLATE首推 《反斗奇兵》聯乘系列

:CHOCOOLATE雖然多度與Pixar合作,但《反斗奇兵》聯乘系列倒是首度推出。

蠟筆畫不止是小朋友的專利。胡迪、翠絲、巴斯光年、抱抱龍、火腿及三眼仔等,於蠟筆畫上現身,就如掛在安仔睡房牆上的塗鴉。

三眼仔Tee款今次不套用經典對白「個爪呀」,反而加入打機元素。粉絲應該不會忍心把三眼仔射下來吧?抱抱龍單品特別多,有齊角色Tee、背囊、冰袋及Cap帽。此系列將於9月9日開售。

三眼仔印花Tee $299 男裝 $299 女裝 

角色Tee $299 男裝 $299 女裝 $239 童裝

抱抱龍冰袋 $259

【相關文章】抱抱龍、三眼仔搶眼!迪士尼Toy Story聯乘系列 

【相關文章】休閒單品搶眼!Disney‧Pixar 2016聯乘系列

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓