4大來港日牌!時尚、美妝品牌都有

文: 和蕾
2016.09.16

今年有不少日牌進駐香港市場,由服飾雜貨到美妝品都有!心動可以馬上行動,去不到日本,也可以留港掃貨。

1. tutuanna

日本襪子品牌tutuanna,在旺角開設了首間香港分店。香港店主打多種襪款,船襪多售$39一對。另一特色產品為家居服,印上和風花紋。為迎接秋季,長褲長裙款經已到貨。

根據日本官方發出的新聞稿,tutuanna「有計劃於同年度開設共2間店舖。」

地址:旺角朗豪坊商場B2層21號鋪

【相關文章】tutuanna香港店率先睇!價位報告及精選必買好襪 

2. Ray BEAMS

BEAMS旗下人氣品牌Ray BEAMS,在海外首設專門店。這間獨立店位於九龍塘,以銷售原創單品為主。店舖選用白色為基調,展示出品牌之簡約風格。服飾設計尤其適合女性上班族。

地址:九龍塘又一城LG1-31 I.T內 

3. excel

 

excel今年首度開拓海外市場,香港成為日本以外第一個據點。其皇牌商品3合1持久造型眉筆,先後於2014及2015連續兩年奪得Cosme眉妝部第一位。

除了眉筆,其他人氣產品如晶瑩修護唇彩、漸層塑型胭脂、光感透亮蜜粉,都可以在香港買到。售價全都在$200以内,跟日本售價相差不多。

地址:指定莎莎門市,包括銅鑼灣禮頓道77號禮頓中心地下及2樓、旺角西洋菜南街2A號銀城廣場1樓123-172號舖等

【相關文章】香港都買到excel!日本美妝品牌新據點 

4. THREE 

日本護膚化妝品THREE剛於9月初登陸香港,在新設專櫃。THREE選用多種日本原料,如天然植物油、植物精華等提煉產品。彩妝系列分為底妝及重點彩妝,人氣產品首推魅光眼彩蜜。

地址:銅鑼灣崇光百貨B1/F

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓