$400有找!Nokia 推Tiffany Blue多功能手機

文: 9527
2016.09.21

Microsoft宣佈將手機業權賣給FIH Mobile後,將會在今年再推出一款新型號手機Nokia 216,由於業權即將轉移,所以不少網民推測這可能是Microsoft推出的最後一部手機,到底這手機有什麼特別的地方?

  

【精選文章】襯入秋去露營!5大特色豪華懶人營地
【精選文章】
石屎路好易行!香港4大水塘初級郊遊路線

Nokia 216並非智能手機,反而是功能手機,雖然功能可能不及智能手機多樣化,不過可以用的功能也不少。手機前後均有鏡頭,採用雙sim卡設計,能夠儲存2000個聯絡人號碼,2.4吋螢幕,配置Opera Mini瀏覽器,可以讓用家從Opera Mobile Store下載apps及遊戲等。可以用到Facebook,不過Whatsapp同Line就未必用到。

 

Microsoft將透過Opera Game Store向用家每月提供一個新Gameloft遊戲, 包括GT賽車及 Little Big City等大作。


【精選文章】
iOS版小熊來電!超方便廣告電話過濾App

【精選文章】
噴氣嬲樣?28個最多人誤解用錯的emoji!(上)

Nokia 216將會在10月開售,價格為$388港元,想知道更多手機詳情可以到官網瀏覽。

 

以上資料及圖片來源:zdnetmicrosoft


【精選文章】佢係High-Five定暫停?28個最多人誤解用錯的emoji!(下)

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓