下一對瘋炒潮鞋?Nike自動綁帶鞋發售日期公布

文: 9527
2016.09.22

Nike不少潮鞋一向有價有市,成為炒家最愛。之前引起討論的第一代HyperAdapt 1.0波鞋終於確定發售日期,HyperAdapt 1.0除了能夠自動偵測綁鞋帶之外,更可以隨時按下波鞋旁邊的按鈕調整鬆緊,名副其實是對高科技潮鞋!據了解HyperAdapt 1.0波鞋將於11月28日正式發售,不過暫時只有美國的NIKE專門店有售,不知到時會不會在香港掀起炒賣潮?

 

  

每對HyperAdapt 1.0波鞋內都有一個用魚線和壓力感應器組成的電動裝置,當我們將腳放進鞋內,壓力感應器會啟動並自動令鞋帶收緊。如果想調整鬆緊的話,只需按下波鞋旁邊的按鈕!

 

調整前:

 
圖:YOUTUBE 

調整後:

 
圖:YOUTUBE 

鞋底亦有一個感應器,當調整鬆緊或波鞋電量不足時感應器便會亮燈,而充電的方法就是將磁石充電器放在波鞋的感應器上,每次只需充三小時,就可以維持兩星期,尚算方便!

 

 
圖:YOUTUBE 

 
圖:YOUTUBE 

睇埋Nike官方廣告,波鞋有黑白灰三色,網面設計配合自動綁鞋帶系統,唔著得都睇得!

 

圖片及資料來源:NIKE



用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓