演藝界都中毒!女神蘇麗珊、Heidi放棄形象扮《PPAP》

文: 王庭芝
2016.09.27

由日本搞笑藝人PICO太郎所創的洗腦歌《PPAP》成功掀起一股模仿熱,連不少藝人都中了毒,陷入它的魔性旋律之中,個個都唱「Pen-Pineapple-Apple-Pen」!除了吳若希,就連平日靚靚女女,施施文文Super Girls成員Heidi(陳靜儀)和《哪一天我們會飛》的女神蘇麗珊(Cecilia),還有網絡紅人火雞姐、台灣藝人魏如萱等都不計形象,完美示範這首《PPAP》,大家最鍾意哪個版本?

 

HeidiSuper Girls

 

蘇麗珊

FB@蘇麗珊擷圖

 

火雞姐

 

蝦頭(楊詩敏) 

FB@蝦頭擷圖

 

李拾壹

FB@李拾壹擷圖

 

愷樂(右)、Kid(左)

IG@butterfly0932288擷圖

 

魏如萱

FB@魏如萱擷圖

 

韓國組合UP10TION

 

 

小編為大家整理出模仿《PPAP》4大重點,大家都可以完美演繹PPAP

 

1. 務必咪咀

歌手平時唱歌當然唔好「咪咀」,但模仿《PPAP》請務必「咪咀」,盡量自己mute咗自己把聲,保留原唱PICO太郎磁性的聲音就效果最好!

 

2. 望鏡頭要講timing、角度

要達到最佳戲劇效果,望鏡頭的timing同角度非常重要,一開始要以側面/側身講「PPAP」,到音樂一起就轉回正面望鏡頭,而且要由cool爆的黑面變為熱情而面帶笑容。

 

3. 有「放棄治療」的決心

想效果好笑,就必須要有「放棄治療」的決心,即是叫大家放棄形象,尤其是將「Pen」同「Apple」、「Pineapple」合體時「啊!」一下,表情須要非常肉緊。

 

4. 運用道具同字幕

PICO太郎的原版MV中並無使用道具,但加入了字幕,大家當然可以跟到十足十,又或者好似愷樂咁加入道具亦得,甚至好似李拾壹咁自彈自唱都得!

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓