MUJI都搵到紫薯!兩款隱藏紫薯烘焙物

2016.10.10

踏入秋冬,又是吃紫薯的季節,街頭巷尾都可以搵到紫薯的產品,唔知大家有無發覺原來MUJI Bakery都有兩款包點悄悄加入紫薯餡,真係唔食過都唔知!

 

蜜糖甜薯包($18)

這款蜜糖甜薯包是MUJI Bakery其中一款人氣包點,經常很快售罄,小編第一次去到奧海城分店想找這款甜薯包都要食白果,要第二次早點去才有貨。

甜薯包顧名思義,包上面鋪上數片甜薯,每片甜薯大約厚0.5cm,單睇麵包的體積其實唔算大,不過食起來總算幾「實肉」。

當切開麵包就發現內有乾坤,原來包中暗藏紫薯餡,雖然唔係想像中滿瀉的紫薯餡,但比例仍算合理,而且紫薯餡頗為搶味,甜度偏高,多吃可能會膩,所以現在份量剛好。

 

番薯酥皮鬆餅($15)

另一款隱藏紫薯的包點就是番薯酥皮鬆餅,鬆餅體積真心比較細,而且拿上手都幾輕飄飄,鬆餅上鋪了一片甜薯,其實外觀尚算幾精緻。

 

當小編落刀切開鬆餅時,一如所料,裡面「空氣感」十足,非常鬆軟,不過估唔到係原來甜薯片底下藏有少許紫薯餡,約莫有手指公般大小的份量,夠唔夠喉就見人見智。

不過鬆餅吃起來,牛油味頗香,甜味除了來自甜薯片和紫薯餡,外層亦帶有微微的焦糖甜,作為下午茶小吃其實都唔錯。

這兩款隱藏紫薯包點只在設有Bakery的Cafe&Meal MUJI 出售,想食就要去設有Bakery的分店碰碰運氣喇!

 

地址:

- 九龍尖沙咀海港城海洋中心4407 & 415-419店(電話:3971 3280)

- 香港灣仔皇后大道東183號合和中心地下G5B店(電話:3971 32220)

- 西九龍奧海城2期地下K02-10號鋪(電話:3971 3240)

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓