你呃細路!十個阿媽由細呃到你大的大話

文: 9527
2016.10.28

 

1. 食蔥會聰明

很多小朋友偏食,特別是怕蔥的味道,為了令小孩肯食蔥,媽媽餐餐飯都會話:「食多D蔥大個就會變得聰明D!」大家又有沒有被媽媽呃到肯乖乖食蔥呢?

 

2. 利是儲起大個俾返你

過新年最開心莫過於拜年逗利是,不過小時候逗完的利是都要上繳給爸爸媽媽,當然爸爸媽媽會話:「幫你儲起大個俾返你」,不過又有幾多人真是拎得返呢?

 

3. 吞西瓜核頭頂會生一棵樹

西瓜核是西瓜的種子,小時候食西瓜吞了西瓜核,媽媽就會嚇你話遲下頭頂就會生出一棵樹,不過多數小朋友都不會被嚇到,反而非常開心,期待頭頂生樹!

 

4. 剩飯粒會嫁/娶個豆皮佬(婆)

小朋友食飯無耐性,想快快食完去玩,所以多數不會食得乾乾淨淨,食剩幾粒飯,屋企人一定會話「食剩飯粒第時就會會嫁/娶個豆皮婆(佬),食剩愈多將來伴侶就愈多豆皮」,不過小朋友一於懶理,玩大過天嘛!

 

5. 講大話會甩大牙

大人為了令小朋友不講大話,就用「講大話會甩大牙」來嚇小朋友,但是明明這個都是一個大話!

 

6.曳會被警察叔叔拉

就算你無聽過,都總會在街上聽到一些大人對付曳的小朋友時話「再曳就叫警察叔叔拉你」,不過如果曳都要出動警察,警察應該會好忙,甚至告你阻差辦工!


 

7. 石頭爆出來/在門口執返嚟/總知在「嗰到」生出來

小朋友一定有問過家人自己在邊到嚟,然後屋企人就會話你知你是從石頭爆出來或者在門口執返嚟,再追問下去家人先會認真小小答你總知在「嗰到」生出來,總知就不會認真解釋啦!

 

8. 食香口膠會痴實條腸

小時候邊玩邊食香口膠特別容易將香口膠吞落肚,有一次吞落肚後媽媽話香口膠會痴實條腸出唔返嚟,嚇得不停追問媽媽自己是不是要死了!

 

9. 世上有聖誕老人

小朋友過聖誕節都問屋企人到底世上有沒有聖誕老人,當然屋企人一定答有,但當小朋友看著外面期待看到聖誕老人坐著鹿在天上走過,媽媽就會告訴你要睡著了聖誕老人才會出現來哄我們睡。


 

10. 生日切蛋糕切到落底就會嫁不出

這個大話講多變真,直到現在仍然有很多壽星女生日時不敢切蛋糕切到落底,畢竟女生都怕嫁不出!

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓