掃街小食新寵!3大最新熱賣Mochi食品

2016.11.07

軟綿綿的Mochi 是不少人喜愛的甜品之一,小編最近就搜羅了3間食店的Mochi 食品,價錢低至$8,無論味道抑或賣相都非常有新意,趁放假出動把它們統統掃落肚!

1. Igloo - 即包雪糕糯米糍

地址: 中環天星碼頭(7號碼頭)地下C鋪

Igloo 雪糕糯米糍食得多,即叫即包的又食過未?

位於中環天星碼頭的雪糕店Igloo,最近推出即製雪糕糯米糍($38),以新鮮軟糯的糯米皮,包裹住自家製作的Gelato,由外到內的都軟綿綿,有驚喜!

配搭雪糕口味百變,小編推介士多啤梨Cheesecake 和阿華田味;心大心細不能抉擇的話,可先試味!

2. 超羣 - 伯爵茶吉士大福

地址:全線超羣餅店

繼紫薯系列後,超羣餅店最近推出多款全新伯爵甜品,其中包括「伯爵茶吉士大福」,每件$8。

雖然啡黃色的糯米糍賣相沒有紫薯味般討好,但軟熟程度不減;餡料換上含茶葉片的伯爵茶吉士,而糯米皮上亦沾滿黃豆粉,奶香味中滲着絲絲茶味,怕甜的朋友都啱食。

3. 茶番 - 碳烤麻糬

地址: 荃灣富華中心1樓3C號鋪/旺角中心2樓 SA 25A鋪

台式飲品店茶番最近將台灣人氣的「碳烤麻糬」引入香港,食材全部由台灣直送,有原味及抹茶兩款,即叫即燒。

麻糬可配不同口味的toppings 或醬,如黑糖、朱古力、芝士、花生及抹茶醬等。

推介芝士麻糬($12),面層鋪滿熱溶芝士絲及車打芝士醬,外脆內軟;經典的花生味麻糬($11)亦十分吸引,淋上黑糖糖漿及花生粉,口感豐富。

當然不少得抹茶迷必試的雙重抹茶麻糬($13),麻糬本身帶微微的抹茶香,塗上秘製抹茶醬,抹茶味立即升級。比起以上兩款Mochi,台式麻糬更包含煙韌的口感呢。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓