星星眼、殭屍emoji!2017年推出全新emoji率先睇

文: 9527
2016.11.14

日前Unicode Consortium公佈一系列最新emoji,這一批emoji將於2017年中正式面世,最受關注的除了有新表情例如星星眼、叫人安靜的「shhh」手勢之外,更加入了科幻元素例如殭屍、UFO等等,玩味十足。另外,已經不只一次透過emoji宣揚世界平等的Unicode Consortium,今次亦推出餵哺母乳和穆斯林女性的圖案,令人非常期待!

好動的朋友以後去玩都有更多的emoji用!因為新系列的emoji入面新加了桑拿、瑜珈、攀石等等的活動,還有衣物如手套等,製作認真!

 

食物就新加了三文治、西蘭花和椰子,動物亦新加了暴龍和草食性恐龍。

 

 

 

另外,橙色心心、筷子、雪橇等亦在早前宣佈將於最新版本出現,不過仍然要等到2017年才能確認會有那些emoji會在 Unicode10.0版本面世,一齊期待吧!

 

 

圖片及資料來源:Emojipedia

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓