89年電影講年輕情侶睇「劏盤」 網民:當年喜劇 今日悲劇

文: 9527
2016.12.06

樓價勁升,新盤單位愈劏愈癲。早前有發展商推出面積僅128呎的蚊型單位,發展商代表的「皇帝都係瞓張床」論更引起網民熱討。有網民發現原來89年電影已有類似的「劏盤」,不單有床,有廚房、廁所,仲包埋傢俬,以發展商的觀點,絕對舒服過做皇帝!

圖:經濟日報

參考學生宿舍的128呎單位,大家應該記憶猶新,原來89年已經有電影講「劏盤」。Facebook專頁「香港電影吹水王」上載了電影《再見王老五》片段,影片上載一日已經有超過5000讚好及分享。《再見王老五》是爾冬陞執導的寫實喜劇,講大部份想又唔敢結婚的年輕人的心聲,估唔到89年的作品到現在依然適用!

 

片段講經紀男女主角鍾鎮濤張曼玉的睇樓,該單位面積極細,雙手都伸唔直。

   

廚房只企到一個人!



馬桶上面就係花曬,窄到不得了,但未夠之前兒歌天后特製的馬桶上的架空床誇張。

睡房一打開就係床,或者調轉諗張床成間房咁大,會唔會開心少少?

 


2800租住市中心,呢間屋同128呎「皇帝張床」比,簡直係豪宅啦!網民都嘆這是香港人的悲哀,估唔到爾冬陞導演的半玩笑竟然成真,情況甚至變得更嚴重。

 

 

來源: 香港電影吹水王

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓