同視帝愈行愈遠?天然呆馬國明新劇被批「倒模」表情

文: 9527
2016.12.14

馬國明被公認為娛樂圈所剩無幾的鑽石黃老五,之前拍《On Call36小時》化身型男醫生榮登師奶殺手寶座。不過《On Call》之後馬明好像被定形,專演天然呆的傻氣角色,繼為食神探阿旺上身扁咀扮傻,新劇流氓皇帝繼續以傻更更的性格角色登場,型男變傻仔,一眾網民好似不太滿意,更批馬國明套套表情語氣「倒模」一樣,表現未有突破!

  



馬國明在新劇流氓皇帝扮傻扮可憐,和為食神探的表情神態都有幾分相似,而且兩個角色同樣是苦追女主角(岑麗香和周麗淇),性格定位看似亦差不多。
 


  
對比《On Call36小時》的型男醫生簡直是兩個人,看似大家都比較喜歡馬明走型男路線!
 

 
 

網民於討論區批評扁咀扮傻。

 

不過亦有網民指《流氓皇帝》早在兩年前已經完成拍攝的倉底貨,所以並不能反映馬明現時的實力,大家又覺得馬明表現如何?
 




圖:TVB擷圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓