浸大變小學 新生家長要簽回條出席家長日?

文: 9527
2016.12.16

香港其他大學以「全球排名乜乜乜」等出色學術成績屢上報紙,浸大則以另類出位上報,「飯堂變蟲Can」、「浸大校慶唔啱音宣傳片」等每件事都騎呢新鮮到不得了。今次又有新搞作-首辦家長日。

 

「浸大山神」專頁上傳信件,指校方邀請一年級新生家長出席「踏上全人教育青雲路」活動。當日活動包括展覽、影片、座談會等。家長亦可參觀圖書館、中醫藥實驗室、及學生宿舍等校園設施。最後又求有興趣出席的家長填妥回條或在網上登記報名,以便安排。

據知今次為「踏上全人教育青雲路」活動是浸大、亦是錢大康校長任內首辦的家長日。

  

一班學生同網民見到浸大「家長日」,已經幻想到進一步小學化的浸大會變成點。

 

「見professor講GPA」、「家長投訴功課太多」,每個想法都相當有創意……

 

來源:浸大山神浸會大學FB

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓