三水妹再遇麥提爽!子華神佘詩曼再合體拍新戲《棟篤特工》

文: 9527
2016.12.21

不知道大家還記不記得絕代商驕入面的三水妹和麥提爽呢?當年由黃子華和佘詩曼演繹的鬥氣冤家深入民心,一個是貪錢的三水妹,一個是尖酸刻薄又無賴的麥提爽,兩人在劇中擦出火花之餘更爆出不少笑料。

 

仲記得有集講麥提爽對樹洞傾訴心事,而三水妹就預先將電話放到樹洞偷聽,電話響被發現,子華一臉無奈非常搞笑!

原來絕代商驕播出至今已事隔7年,早前佘詩曼就在facebook發佈一張有子華的合照,似乎將會和子華再度合體,很快大家就可以再次見到子華神拍佘詩曼了!

 

據說今次新戲《棟篤特工》是一套子華自編自演以搞笑查案為主線的港產片,子華會孖住佘詩曼一齊當偵探查案,「港版Mr Bean」題材必定會爆出不少笑料之外,最令人期待的當然是二人能否擦出新火花。網民看到合照後亦紛紛留言,表示非常期待三水妹和阿爽再次合作!

 

 

圖:MYTV擷圖FB@佘詩曼

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓