置樂、華都、何福堂大排檔⋯⋯作為屯門人10個為屯門感到驕傲的地方

文: 捌公主
2017.01.27

返工返學後同人講住屯門,第一個反應通常會係「哇好遠啊!」,同好多人嘅對話,就由住屯門開始。雖然平日跨區返工、返學雖然辛苦,但都很享受住在這裏。以下作為「屯門人」為屯門感到驕傲的10件事,各位屯門人,你懂的。

 

1. 過年熟食

過年過節,以往沒有太多商店小舖開門。但每年年初一,都有一班努力工作的人在友愛、良景等屋邨供應街邊小食,魚蛋、煎釀三寶等等,香氣滿溢,熱鬧非常,拜完年返屋企經過一定幫襯。奈何過去一年這些過年限定的攤檔被趕,未知今年會唔會聞到臭豆腐的香味呢?

 

2. 何福堂大排檔

無論你係咪讀何福堂,都一定去過何福堂食大排檔!係小學同學、中學同學的聚腳熱點。每樣大大碟穫氣十足,邊食邊飲支啤酒邊吹水,尤其坐戶外特別好氣氛。

 

3. 市中心、華都、新都、綿薈坊

與其話屯市係屯門中心,不如話屯市M記先係屯門中心。當年一句「屯市M記等」無人不識。穿過市中心,仲有新都、華都,係買衫、食平飯好地方。宜家都唔差,變成買手機殻、街頭小食集中地。另一邊則有綿薈坊。宜家甚至延伸至V City

 

 

4. 置樂

男女老友、老士咸宜的地方。阿媽阿婆買餸黃金地帶。後生仔去麗寶長頸鹿買模型;後生女去萬寶買衫。最後齊腳仲有間天悅平打邊爐。 

 

5. 栢麗

補習社集中地,雖然無市中心咁旺場。但有幾間小食店賣魚蛋撈麵等深入民心,又平又好食。

 

6. 屯門碼頭

碼頭係屯門嘅清泉,仲有個商場冷麵Q餅。坐在海邊吹風談心,好多人嘅Puppy Love就由呢到開始。

 

 

 

7. 龍鼓灘踩單車

踩單車唔一定去大美督,屯門碼頭租架單車,踩到入龍鼓灘,見盡山山水水,一樣好玩。

 

8. 輕鐵

香港、九龍都搭地鐵,唯獨輕鐵得屯門、元朗、天水圍至有,由買飛至踏入橙色細少車廂,好多市區人都話「好特別」。

 

 

9. 搭巴士

一班朋友去邊到眾會,旺角、尖沙咀、銅鑼灣?對屯門人來說已經無所謂,因為都係要搭長途車,過海最多貴少少,但車途一樣。屯門人搭巴士仲有一項特別技能,就係無論巴士上瞓到幾死豬,到站前都會自動醒。瞓覺、追巴士已經難唔到屯門人,不過當遇上塞車,則永遠都咁燥底。

  

 

 

10. 燒野食

屯門係BBQ天堂,咖啡灣、青山灣、黃金海岸、小欖、龍鼓灘……無論霸爐或自助燒烤都有,一到中秋節仲人山人海,非常熱鬧。

 

雖然為屯門繁榮發展感到安慰,再唔會有人問屯門有無牛。奈何市中心自麥當勞轉位後就面目全非,周末走一轉避人避碌,深感無癮。但無論如何,屯門都是成長的好地方。

 

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓