公屋仔出頭變老闆 感激「又靚又叻」私樓女朋友不離不棄

文: 捌公主
2017.01.04

雖然香港地有好多著重有車有樓的港女,不過都有唔少肯同男朋友一齊捱麥記的女友。有吱盡甘來的男網友在討論區發帖「做女人千萬唔好欺少年窮」,指自己公屋出身,普通打工仔,家庭環境不算好。但難得住私樓的女友不離不棄。不理家人反對,一直在旁支持。直至今時今日,公屋仔終於出頭做老闆,仲求婚成功!

 

討論區原文:

 

 

樓主出頭後不忘好好對待未婚妻,不只有隻微份量的求婚戒子,更計劃歐洲旅行結婚!奉勸各位女士不要為著覺得新相識男友沒前途而迅速分手,只要是真愛,加點支持鼓勵,男人總會有出頭天。

 

 

 

網友都為真愛開花結果而感到高興,指樓主靠自己白手興家值得尊重,亦很幸運找到一位好老婆。

  

 

不過,亦有現實的網友潑冷水,指眼前的感覺最實際,正如男人不會等待一位美女肥妹減肥一樣。

   

 

 

 圖:pinterest 

 

來源:香港討論區 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓