天線得得B都有BB!網友嚇親:是無性繁殖?

文: 王庭芝
2017.01.04

英國BBC電視台1997年起推出的兒童節目《天線得得B》,是不少90後、00後的集體回憶,4隻肥嘟嘟的主角分別係紫色的Tinky Winky、綠色的Dipsy、黃色的Laa-Laa和紅色的Po,有人話得意,有人則嫌煩,而在新一季的《天線得得B》中,4隻主角都未夠,竟然加入幾隻新角色,係名副其實的「天線得得B個B」!

 

新一季的第8集入面,其中一幕見到4隻天線得得B去到嬰兒房,裡面有8隻不同顏色的「BB版」得得B,他們名為Tiddlytubbies,其實他們早於2015的《天線得得B》系列已經誕生,Tiddlytubbies的身份成謎,官方說法只是說他們是天線得得B的親戚,而他們主要於兩個環節出場,分別是「遊戲時間」和「睡覺時間」,天線得得B會看着一班Tiddlytubbies玩耍的過程,到節目尾聲「睡覺時間」時,又會跟Tiddlytubbies說晚安。

 

雖然 Tiddlytubbies的出現並非新事,但近日忽然被網友翻炒成為熱話,原因是不少網友原來都無為意有這些新角色,更有網友很好奇Tiddlytubbies究竟是誰生的,有網友忽發奇想問「所以天線得得B是無性繁殖?」亦有網友搞笑地說:「天線得得B都有小孩,而你仲係單身」。

 

 

來源:YoutubeFB@Teletubbies微博@新東方烹飪學校校花

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓