不怕無電!便利店$10借充電器

2017.01.12

現代人生活一定「機不離手」,相信大家都一定遇過手機無電,但唔記得帶充電器嘅情況。ECrent同7-Eleven聯手推出$10借充電器服務。

借用時需付$90作按金,但歸還尿袋時將全數退回。借用的充電器容量有4000 mAh,而且更附設USB線以及另外兩款轉換插頭,無論iphone或android手機都用到。

借用時間最多為3個工作天,第4日起就視為逾期,逾期歸還則每天罰$10,要注意不足一天亦視作一天計。可到其他各間7-Eleven分店歸還,也頗為方便。

但要注意,此服務不包括全線地鐵店舖以及部分分店,如迪士尼、昂坪市集等,所以記得不能在上述分店歸還。借用時會有租借收據,歸還時需帶同收據。但最重要就當然唔好整爛或者整唔見任何配件。

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓