孕婦坐港鐵用手袋幫人霸位 「睥」走其他乘客

文: 捌公主
2017.01.05

搭港鐵畀一人票價,最多可以坐一個位。不過近日城中出現一位肆無忌彈幫人霸位的大肚婆。網友YuenYee Li昨晚收工時間在紅磡搭港鐵東鐵線頭等艙,想坐的時候,竟然被坐在身旁的大肚婆指「有人」,並將手袋放在座位上幫人霸位。

 

  

 

大肚婆之後更以討厭的目光「睥住」女事主,其後有另一位女士想坐,都被大肚婆「睥走」。而被霸位的老公終於在一個站後的旺角東出現,兩人齊齊開心一齊坐。

 

  

 

網友YuenYee Li向港生活透露,該名大肚婆操純正廣東話腔。指若然對方是內地人,都明白有文化差異。但作為香港人,應該明白港鐵沒有幫人霸位而阻止其他人坐的權利。

 

一眾網友都替YuenYee Li不值,指大肚婆為未出身的BB做了最差的胎教,教壞下一代。

 

  

 

圖片及截圖: YuenYee Li授權轉載 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓