簡單自製宵夜小食!40秒教你焗脆薯角

文: 糧尾子
2017.01.06

自己買薯仔整薯角,十幾蚊已經可以整到幾份!食到你飽,而且可以控制油鹽份量,比較健康。 

材料: 焗薯 3個

 

醃料: 紅椒粉 1.5茶匙 蒜粉 1茶匙 乾羅勒 2茶匙 鹽 1.5茶匙 黑胡椒碎 半茶匙 橄欖油 3湯匙

 

做法:

焗薯洗淨、刷走泥沙,切成瓣狀(wedges),浸冰水30分鐘(作用是為了去除薯仔的澱粉質)。

  

浸好的薯仔要完全印乾水分,然後加入醃料用手協助撈匀,令到每條薯條斬能沾滿醃料。

      

撈好的薯條輕醃15分鐘。 把薯條排列在已鋪上牛油紙的焗盤上,用預熱了200度的焗爐焗30-40分鐘。

 

  

其間要不時留意薯條的上色程度。因為上了醃料後,很容易變焦。當薯條一變金黃,便要蓋上錫箔紙以防繼續上色。焗好等薯角肉應能輕易插入。出爐後,先放涼15分鐘再盛起。

 

酸忌廉醬: 酸忌廉 70克 蒜粉 1茶匙 黑胡椒碎 半茶匙 鹽 適量 Dried Basil 1茶匙 

 

做法:

酸忌廉用前要先放回空溫,用Whisker攪拌至幼滑。 加入其餘的調味料再拌勻,大家可以試味,自己再調整自己合適的味道。

 

   

 

來源:FB@小煮婦 littlewife

 HK 港生活 APP 登場!


Android 版:立即下載
IOS 版:立即下載

Follow us:
即like UHK 港生活facebook, 追蹤城中大小熱話;
Instagram: @ulifestylehk

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓