五月天Hebe祖兒輪住唱!KKBOX 風雲榜 4大平台免費直播

文: 9527
2017.01.20

第十二屆KKBOX 風雲榜將於1月21日在台北小巨蛋舉行,今年的頒獎典禮邀請到任家萱(Selina)和黃子佼擔任主持,更請得田馥甄(Hebe)、五月天、林俊傑(JJ)、容祖兒、周興哲、鄧紫棋(G.E.M. )等等重量級歌手作表演嘉賓,陣容強大,最重要的是身在香港的朋友都可以在四大電視及網上平台免費睇直播,感受現場氣氛!

表演嘉賓:田馥甄(Hebe)

 

表演嘉賓:五月天

 

表演嘉賓:容祖兒

 

表演嘉賓:鄧紫棋(G.E.M. )

 

表演嘉賓:林俊傑(JJ)

 

表演嘉賓:周興哲

 

1月21日晚上7時ViuTV將會進行電視直播,而KKBOX、Yahoo和YouTube亦會提供網絡直播,如果想睇KKBOX官方直播的話記得預先下載KKBOX免費試用版,其他平台直播網址如下:

>>Yahoo

>>YouTube

另外,KKBOX網絡直播支援360度觀看,增加現場感!

 

圖片及資料來源:FB@KKBOXFB@林俊傑,FB@ G.E.M.


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓