平均幾錢封?2017新年利市參考價 

文: 9527
2017.01.24

仲有幾日就到新年,無論大人小朋友最關心一定係今年利是餡。網上禮品專門店Gift Something 進行了一個快速調查,看看一般家庭會派幾錢利是。

圖:又一城
調查主要將受訪者的類別按家庭月入劃分,分別為5萬元以下、5萬元至10萬元及10萬元以上,家庭月入愈高,派的利是亦愈大封。派給子女、外甥仔子及姪仔女的價錢相約,月入少於5萬元的家庭會封10元至300元,而收入較高的家庭則100元至500元,但月入10萬以上的富有家庭就更加闊綽, 500元起跳至2000元不等。


新年亦是大廈看更「賺外快」的日子,調查亦反映看更有機會收到最多100元的利是,但一般而言由10元至50元一封不等。
 
講到底派利是原意是對親友的一種祝福,祈求新的一年順順利利,以上價錢只屬參考價,並非「公價」,最緊要大家攞個好意頭。預祝大家新年進步!

 

來源: Gift Something

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓