定時爆你行蹤?Whatsapp將推「實時位置追踪」功能

文: 9527
2017.02.01

圖:whatsapp

Whatsapp繼藍剔功能後又有新搞作,而且今次的新功能比已讀不回更可怕,就是Whatsapp聯絡人可以實時追蹤你所在的位置,甚至可以每一,兩或五分鐘跟蹤用戶行蹤,新功能推出後用戶有可能長期被朋友情人監視,遲到亦不能講大話欺騙朋友「轉個彎就到」,更呃唔到另一半飲酒扮OT,不知到時會不會掀起另一個「whatsapp災難」!

  

現時Whatsapp「實時位置追踪」功能已經推出試用版,可幸的是現時用戶可以自行按意願選擇是否啟用「實時位置追踪」功能,除非用戶在設定上開啟功能,否則功能會預設為關閉的狀態。另外,除了新追踪功能外,Whatsapp未來的更新亦會加入取消或編輯已發送信息的功能。

資料來源:dailymailzWhatsappWebetainfo

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓