「香港人真係好高質咩?」便利店收銀員大數港客4宗罪

文: Cay Cheung
2017.02.02

不時有網友大呻從事服務業的辛酸事,另看《幾時開始香港服務業變到咁低賤?》。近日就有任職便利店兼職員工的網友在Facebook「名校 Secrets」發帖,大數港客4宗罪,指出「香港人真係好高質咩?唔覺」。

 

網友撰文寫出平日工作時最常遇到的4類情況。

1. 指平日遇到的香港客人無禮貌,一幅「比錢你賺」的樣子,唔識講「唔該」。

  

2. 再指客人在要求印花及查詢換領禮品時語氣差,多番解釋不知道詳情,顧客都會繼續追問。

  

3. 付款時候遇到客人「掟錢」

  

4. 交費及使用apple pay/android pay時答非所問,客人經常用質疑的態度回答「吓!apple pay喎!你唔識㩒咩」

  

最後,網友希望客人可以諒解,指出「香港人,人人都有壓力,唔係sales就有義務受氣」,反問「如果個個人都因為自己係消費者而當自己係皇帝你諗吓香港會變成點」,建議大家可以適當運用「唔該」兩個字。

  

此帖一出,不少從事服務業的網友都指講出心聲,指出有理無理而受氣真的很無奈。

 

  

亦有網友就覺得一個人的態度正正反映一個人的教養。 

 

圖:7-Eleven Hong Kong

 

資料來源:名校 Secrets

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓