唱K必點!00年代流行的10首合唱歌

文: Cay Cheung
2017.02.04

每次去唱K,除了要點自己的首本名曲,不可少的還有合唱歌。無論經過幾多年,合唱歌的威力依然。經典合唱歌實在太多,以下選出10首在千禧年誕生的作品,大家係咪每首副歌都識唱呢?

 

1.《刻不容緩》

李克勤與容祖兒合唱的《刻不容緩 》絕對是經典,「遲來一秒鐘 遲疑一秒鐘」一聽就會唱埋落去。

 

 

 

2.《合久必婚》

而克勤與陳苑淇(現名陳逸璇)的另一首合唱歌《合久必婚》,就算大家不記得陳苑淇是誰,都依然能記得歌詞和前奏的那幾個「dalala dalala」。  

   

3.《死性不改》

而Twins與Boy'z合唱的《死性不改》則陪伴了不少90後成長,比起普通的合唱歌,這一首足夠4個人一齊唱,而且還一定會唱埋這一段「點解要咁者?點解唔可以咁呀?你唔覺得好辛苦?辛苦但我鍾意」。

  

 

 

4. 《好心好報》

合唱歌之中,怎可以少得方力申與鄧麗欣的多首作品,每一首都耳熟能詳。 

 

5. 《好好戀愛》

 

6. 《十分愛》

 

7.《滾》 

玩味最重的一首合唱歌,應該就是梁漢文與楊千嬅合唱的《滾》。

 

 

8.《滄海遺珠》 

而千禧年後期的合唱歌,則有劉浩龍與謝安琪的《滄海遺珠》、鄭融和周柏豪的《一事無成》和海鳴威與泳兒 《你的回憶不是我的》。 

 

 

9. 《一事無成》  

唱得最叻個句一定是「Do do do  do do do do do do」。

 

10. 《你的回憶不是我的》

雖然人人都點,但唱得啱音的人又有幾多個? 

 

圖片來源:各MV擷圖

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓