YouTube開放手機直播功能 Fans可直接贊助YouTuber

文: 9527
2017.02.09

面對Facebook、Instagram及Snapchat等社交媒體的的步步進迫,YouTube亦於昨晚宣佈於多個國家及地區(包括香港)推出流動直播服務,並加入Super Chat即時課金制,一次推出2項新功能,明顯為了收復失地。


更新 YouTube APP 至最新版本後即可使用流動直播,按右上的攝錄機 icon就可進入影片設定介面,揀好按 Go Live。

然後設定直播的標題,亦可揀 Public 開心Share或只限部分人「自私睇」。
 
跟手影相揀Thumbnail,影完就可以直接「Go Live」。

直播介面與Faceook Live相若,左上顯示觀看人數及直播時間,下方則見到不同的相機選項。
  
淨直播唔夠吸引,Youtube流動直播特別加入了「Super Chat」功能增加觀眾及YouTuber的互動,觀眾可在直播期間可課金贊助YouTuber,贊助留言於限時期間置頂,唔怕留言被洗走。

灰白色的是普通留言,而有顏色的留言均為贊助留言。贊助留言$5起跳,最貴$2500,紅色的都係最貴的留言,課金量至少$500,淨睇顏色已經知道邊個係「大金主」。

注意YouTube流動直播暫時只開放予一萬以上訂閱者的頻道使用,新丁YouTuber想用Super Chat賺錢就要努力了。

圖:ig@yankidin
圖:ig@hanatam

 

來源:YouTube blog

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓