飲水都變飲果汁!外國推出偽果汁水杯

文: Cay Cheung
2017.02.11

由細到大,老師都會教我地飲多d水身體先會健康。但係好多時候,不論大朋友定小朋友都不喜歡清水,反而鍾情於各種含糖量高的碳酸飲料同果汁。

【精選推介】不怕英文Email!7個簡易百搭Email句子

【精選推介】男女最愛emoji大公開!呢啲emoji覆快啲?

【精選推介】短髮女必學2款快速出門髮型 

來自紐約的lsaac lavi 研發了一個產品「The Right Cup」,目的是讓清水飲起似果汁,目前有雜莓、檸檬、橙、桃、蘋果五種果味,而最近新加了可樂口味。以後飲水就不會淡而無味!

 

研發團隊指人類的鼻主宰了80%的味道認知,所以嗅覺是重點。

 

而「The Right Cup」原理就是當使用呢隻杯飲水時,果味或者可樂味會首先跑到鼻個度,令到嗅覺感應到特別氣味。

然後嗅覺會影響大腦的分析,而大腦就會發出相應的指示,令到味覺產生錯覺,誤以為正在飲用果汁或可樂。

   

「The Right Cup」所採用的物料,是通過美國食品藥品監督管理局認證,長期使用產品不會影響健康。不過大家要留意,每隻杯的氣味有效期為半年,使用時會越來越淡,直至完全無味。

  

產品目前在indiegogo網站出售,售價為每一隻29美元。 

【熱門話題】叫Tiffany很討厭 網友論英文名性格

【熱門話題】講粗口、喜歡獨處...聰明人7大特質 

【熱門話題】肚腩變腹肌!4組動作快速修肚腩

【熱門話題】港家長6大怪獸行為辣㷫迪士尼員工 

資料及圖片來源:The Right Cup
 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓