陳柏宇硬食「曱甴笠頭」!KB拍人間胸器開整蠱節目

文: 9527
2017.02.17

《真PK》剛播完,Kevin仔就撇甩火火拍新節目,仲要3位新拍檔都索到令人流哂鼻血? ViuTV全新整蠱節目《胸X計》請來索爆的女主持崔碧珈、夏尉喻及林芊妤向KB拜師學藝,化身整蠱專家,玩盡圈中明星好友,證明自己有身材又有智慧,推翻「胸大無腦」的標籤!


《胸X計》他將會預備一場拜師考驗,測試她們被整蠱時的應變能力!


拜師過後3位女主持要針對嘅陳柏宇弱點,度橋氹佢代接受大懲罰,務求陳柏宇自動波接受「曱甴膠袋笠頭」懲罰!

 

 

 

KB先為三女度身訂造,預先設置三個不同的事前考驗,測試三位女士被整蠱時的應變能力!



先有搵茄蛋飯扔監製,又要為節目效果食大便,更見KB假裝與工作人員意見不合,更大打出手,嚇到三女花容失色。

第二集KB則以拍攝《真PK》為名,邀請Jason上來當嘉賓主持,實則整蠱Jason!女士們親身下海當嘉賓,又要素顏又要被醬汁搽面,務求陳柏宇自動波接受「曱甴膠袋笠頭」懲罰!

 

陳柏宇幫女主持頂完一個又一個的懲罰,最後更MAN爆幫女主持之一的崔碧珈頂「曱甴瀑布」!

「曱甴瀑布」玩法非常重口味,首先要被膠袋笠頭,再被一樽曱甴「兜頭淋」,其實工作人員暗中將曱甴換成麥皮,不過不知情的JASON的確MAN爆,勇氣可嘉!

 

《真PK》fans唔好錯過呢個整蠱節目。《胸 X 計》於2月15日起逢星期三、四晚10:30 於ViuTV 99台、ViuTV Mobile App及ViuTV 網站 同步播出。

 

圖片來源:ViuTV節目擷圖 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓