解決iPhone突然關機!蘋果:更新iOS可改善情況80%

文: 捌公主
2017.02.25

早排有大量iPhone66s用戶投訴手機在有足夠電量下,出現突然關機情況。蘋果近日終於作出回應,提供解決辦法。

 圖:iculture 

 

就是將手機系統更新至iSO10.2.1,稱6s問題可大大改善80%iPhone 6問題則可改善70%。蘋果發言人表示這是由於部份舊電池出現問題,只影響iPhone66s小撮用戶。當電池老化,不隱定地供應電量,手機便會進入緊急關機狀態。而改進後的新iSO有助抑制手機突然關機。即使情況仍然出現,在不需接駁電源的情況下,亦可重新啟動手機。

 

至今有50%iPhone用戶更新了系列,而數據顯示的確有效改善電池問題。

 圖:Apples Wikia

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓