馬米明串殘廁Gathering!Coffee崩潰爆喊

文: 9527
2017.03.03

ViuTV整蠱節目《胸X計》請得三位靚女主持崔碧珈、夏尉喻及林芊妤和KB一齊化身整蠱專家,玩盡圈中人,證明自己並非「胸大無腦」。節目短短播出幾集,觀眾已經見識到KB的「心狠手辣」,為了要「玩謝」一眾嘉賓,KB絕不留手,早前一集更將女主持之一的林芊妤Coffee「擺上台」,以當年的「殘廁Gathering」作為整蠱武器,搞到Coffee委屈爆喊!

 

 

上周播出第四集的《胸X計》請來轉數超快,隨口就能RAP出一首歌的MastaMic,為了令MastaMic陷入尷尬場面, KB一早在後台向MastaMic提議以當年「殘廁Gathering」一事Rap一首歌,表面整蠱Coffee,實際就是睇下MastaMic整喊Coffee之後再被假裝Coffee男友的強悍大隻男「問話」的反應。

 

首先由三女主持嘗試Rap或急口令,然後就由MastaMic用女主持作主題表演,在Coffee念急口令的時候,KB仍不忘提醒MastaMic要提「殘廁Gathering」。

 

在MastaMic表演完之後,Coffee瞬間黑臉並叫KB「收聲」,其後Coffee眼泛淚光大鬧在場的工作人員,最後大發脾氣崩潰痛哭,嚇得MastaMic立即道歉。

 

不過整蠱大計仲未完,在Coffee崩潰離場後,假裝Coffee男友的強悍大隻男立即出場,向MastaMic問話之餘更兇神惡煞地大鬧MastaMic,更想對MastaMic大打出手,嚇得MastaMic想離場之際才發現被整蠱,MastaMic表現無奈得來又鬆一口氣。

 

 

圖片來源:ViuTV節目擷圖 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓