近1500套電影任睇!HMVOD開台首月免費試用

文: 9527
2017.03.03

繼推出hmv PLAY音樂串流平台後,HMV再踩過界推出自家的網絡影視點播平台應用程式HMVOD,現時新下載的用戶可享有首月免費試用,除了可以免費觀看「會員免費無限睇」電影之外,更附送60點數睇兩套「單點」新上架電影,多達1500套電影供選擇,就連現正在戲院上映中的《小男人週記》都有,非常吸引!

HMVOD內的電影現時有1500套,據悉將會加入更多電影,務求令用戶有多達5000套電影,演唱會,紀錄片等選擇,而程式內電影亦算新,最新上架電影包括《奇異博士》和《怪獸與他們的產地》等

另外,更有不少港產片和西片可以免費無限睇,當中包括一系列周星馳和張國榮主演的經典電影,除了電影,亦有小朋友最愛的卡通片Peppa Pig。

 

過了首月免費使用後,用戶如想繼續使用程式的話就要每月繳付$88月費,包括60點數用來看「單點」電影,若點數用完還想看「單點」電影的話,亦可以逐套電影付費,一點數相等一港幣(大約$30一套電影)。而csl及1010的用戶可付$39即可享有HMVOD增值服務,比$88月費用戶多兩張點播「電影劵」,變相更抵玩。

 

小編覺得HMVOD的影片尚算充足,每月訂閱制亦較有彈性。不過小編覺得Netflix有得下載唔用data慢慢睇更勝一籌,用耐HMVOD發現偶有彈App情況出現,大家不妨襯首月免費試用,啱睇先繼續訂!

>>iOS下載

>>Andriod下載


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓