Sammi安仔婚後首度合唱 足本版今晚Viu TV有得睇

文: 9527
2017.03.04

周焯華(洗米華)旗下的太陽城集團十週年,早前於澳門新濠影匯綜藝館舉行了一場「傳奇之夜」演唱會,最特別是邀請到安仔Sammi婚後首度同台合唱《唯獨你是不可取替》!即使二人分開兩邊台,合唱時並無走近,但睇住佢哋由離離合合,最終拉埋天窗再次合唱這首經典情歌《唯獨你是不可取替》,真係會聽到人毛管戙!

   

安仔Sammi夫妻檔一幕夠晒感動外,會場上可謂星光熠熠,有份演出的都係天王天后,包括陳奕迅、周杰倫、林俊傑、莫文蔚、孫燕姿、李玟等等。Eason分別唱出《七百年後》、《今日》、《時代巨輪》3首經典作品,而周董孖JJ林俊傑雙J合唱《算什麼男人》同樣有驚喜。

   

雖然演唱會完結,想重溫演唱會可以留意今晚(3月4日)8:30 Viu TV的《傳奇之夜》。     

圖片來源:fb@suncitygroup.mo 

下篇:  《男人講嘢》罵爆韓劇唔真實 灘叔:一日7套衫港男點做到?

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓