Facebook確認新增「Dislike」制!部份用家可率先試用

文: 捌公主
2017.03.06

講左多年嘅Facebook Dislike終於要發生啦!在Facebook上見到睇唔過眼嘅帖,最多只可以畀嬲嬲豬Icon,唔少人等Dislike等到頸都長。Facebook宣佈落實推出啦!不過方式有點特別。

 

Facebook相信在公開帖子加Dislike制會在社會上惹來負面後果,所以現階段先在Messenger群組試行,當朋友發言後,你可以透過底下的Emoji製按Dislike。與公開帖子的Reaction相似,除了LikeDislike,還有現存的心心眼、開心眼、傷心及嬲嬲豬。而發出的Dislike亦會計數量。

 

 

圖:techcrunch 

 

Facebook表示有少部份家用已經率先試用,如果反應良好,未知遲些會否考慮加至公開帖子呢?

 

來:ABC news

 

來源:techcrunch 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓