麥當勞餐廳變革 6大服務全面進駐分店

2017.03.08

餐飲方面以外,全球多個地方的麥當勞(包括香港在內)在營運上也有變改,香港店也即將引入「Experience of the Future (EotF)」服務模式。

全新「Experience of the Future (EotF)」模式其實於年初時已在美國麥當勞開展,以自助、個人化為中心,增加餐廳內的服務。

香港店麥當勞將於2017年底前將服務帶到100間分店,部份服務其實已不陌生,如自助點餐機等,全面落實對你又有無用?定抑或比較多餘呢?立即睇睇6大服務介紹:

1. 自助水機

餐廳內將設置自助水機,提供冷/熱水選擇。

2. 自助點餐機

更多分店將引入點餐機,order食品以外,還可以作特別的食品要求,如走鹽、走醬、少甜等等。

3. McCafé 取餐提示

McCafé亦會增設取餐提示螢幕,出餐時顯示order號碼。

4. 送餐服務

以EotF營運之分店將於每晚6pm後,新增送餐服務,不論order的金額。

5. 免費叉電+4小時免費上網

餐廳將提供USB叉電位,行街行到電話無電,可以免費叉一叉。(小編覺得這服務最有用)另外,免費使用Wifi時間將延長至240分鐘。

6. 全新搖控點餐App

麥當勞將推出全新Global Mobile App,食客可以預先以手機App點餐,到達餐廳後「Check-in」,廚房就會立即準備食品,免卻在店內排隊點餐的時間。

與此同時,麥當勞全線分店亦將由3月9日起推出The Signature Collection,3款漢堡正式登陸各店,包括「芝味蘑菇安格斯堡(套餐$37.8起)」、「清新田園烤雞堡(套餐$35.8起)」、「狂惹火辣脆雞(套餐$35.8起)」。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓