網上萬人鬧爆 新娘當化妝師工人百般刁難兼走數

文: 9527
2017.03.11

藝術有價,自由工作者亦非水魚,出低價買藝術等揾笨事依然時有聽聞。人類總是犯同樣的錯,最近又有新娘化妝師於網上撰文與客人的不快事件,當工人咁洗做足全日結果被走OT數。

另看今周熱話 >>00後IG交友新招 寫「CV」曬命拍拖次數 

 

 

結婚本是開心事,無人想搞到報警收場。受害化妝師指「做化妝8年了從未遇過 這種劣等人」,她表示自己全日做足18小時準備收尾數,結果客人指「除左轉妝,就係要你18小時企係客人隔離Standby」,化妝師無確實做事所以不應收錢。

  

化妝師指客人其實「對當日造型滿意」,外影時有做好補妝,更主動幫客人噴頭髮,但客人卻以「噴頭髮邊個唔識」為由抹殺跟妝及補妝部分的付出努力。

圖:Flickr@David Precious 

 

 

化妝師又抱怨客人「全日講野都係冇尾音既命令態度」,「全日未聽過對其他人講唔該。」,又當化妝師是工人,以老奉的語氣命令化妝師拉裙掛。

 

     

最令網民氣憤的是,當化妝師被拒絕付款選擇報警後,20多位的親戚圍住以「賤人」、「陰質」等難聽的說話侮辱她,鬧到化妝師認唔住喊。

 

  

直至當天凌晨報警及難聽的說話侮辱後,化妝師雖然取得尾數,但$1300OT錢依然收不到,客人又以以毫子支付的士費,化妝師建議行家「收了尾數才開工,適當的保障自己,總有人唔反轉都係屎。」

>>新娘走數門最新發展 新郎重開FB指控擅改OT價錢

來源:化妝師April授權轉載

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓